Εξυπηρέτηση


  1. ΕΓΓΥΗΣΗ

Η ΤΕΚΝΕΤ υποστηρίζει τα προϊόντα, τα οποία προωθεί στην Ελληνική αγορά, βάση της εγγύησης, την οποία δίνει ο προμηθευτής. Η εγγύηση αυτή, ισχύει για προϊόντα τα οποία έχουν διατεθεί, από εξουσιοδοτημένους συνεργάτες ή εξουσιοδοτημένα ηλεκτρονικά καταστήματα (e-shops), στην Ελλάδα, ή από εξουσιοδοτημένους συνεργάτες των προμηθευτών μας στο εξωτερικό.


 Οι όροι εγγύησης ακολουθούν στο τέλος της σελίδας.


  2. SERVICE


Για οποιοδήποτε πρόβλημα παρουσιαστεί, σε προϊόντα που αντιπροσωπεύονται από την εταιρεία μας, πέραν της εγγύησης, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας. Στην περίπτωση που ένα προϊόν δεν επισκευάζεται ή είναι ασύμφορο να επισκευαστεί, η ΤΕΚΝΕΤ προσφέρει πρόγραμμα απόσβεσης.

 
3. ΟΡΟΙ ΕΓΓΥΗΣΗΣ


Η Technet Ελλάς (στο εξής καλούμενη «Η Εταιρία»), αναγνωρίζει και αναλαμβάνει την εγγύηση που ορίζει ο κατασκευαστής. Η διάρκεια της εγγύησης καθορίζεται από τον κατασκευαστή και αναφέρεται πάνω στη συσκευασία του προϊόντος ή στις οδηγίες χρήσεως. Τα αποσπώμενα μέρη των προϊόντων (π.χ. διακόπτες) έχουν εγγύηση δύο χρόνια.

 Ο Συνεργάτης υποχρεούται να εξυπηρετήσει τον τελικό χρήστη (παραλαβή ελαττωματικού προϊόντος και αποστολή στην έδρα μας). Εναλλακτικά, ο πελάτης μπορεί να απευθυνθεί κατ’ ευθείαν στην Εταιρεία, εάν το επιθυμεί, ή εάν η Εταιρεία δεν συνεργάζεται πλέον με τον εξουσιοδοτημένο Συνεργάτη. Ο πελάτης πρέπει να μεταφέρει τη συσκευή με δικά του έξοδα, είτε στο κατάστημα αγοράς της συσκευής, είτε κατόπιν συμφωνίας στα γραφεία της Εταιρείας. Στην περίπτωση που η βλάβη του προϊόντος, δεν καλύπτεται από την εγγύηση, η επιστροφή επιβαρύνει τον πελάτη.

 Η εγγύηση αρχίζει να ισχύει από την ημερομηνία αγοράς από το τελικό χρήστη. Σε περίπτωση που ένα προϊόν έχει καταργηθεί από τον κατασκευαστή, η τελική του πώληση δεν πρέπει να ξεπερνάει τους 24 μήνες από την κατάργηση. Η συσκευή έχει ελεγχθεί και η λειτουργία της είναι άριστη. Σε περίπτωση που κατά τη διάρκεια της εγγύησης εμφανισθεί βλάβη, η Εταιρεία έχει το δικαίωμα να την επισκευάσει ή να την αντικαταστήσει.

 Σε περίπτωση που κάποιο ελαττωματικό προϊόν δεν δύναται ούτε να επισκευαστεί, ούτε να αντικατασταθεί από το ίδιο ή παρόμοιο, θα δίνεται δικαίωμα πίστωσης στην αναλογία της αξίας του σε σχέση με το υπόλοιπο του διαστήματος της εγγύησης. Ο Συνεργάτης είναι υποχρεωμένος να επεκτείνει αυτήν την πίστωση στον τελικό χρήστη.

 Τυχόν ελαττωματικά προϊόντα πρέπει να συνοδεύονται από την Απόδειξη Λιανικής Πώλησης.


  Η Εγγύηση ΔΕΝ ισχύει:

  • Για τυχόν αναλώσιμα στοιχεία της συσκευής (π.χ. μπαταρίες).
  • Για οποιαδήποτε άλλη χρήση εκτός από τη χρήση που ορίζει ο κατασκευαστής στις οδηγίες χρήσεως.
  • Για φυσιολογική φθορά, κακή χρήση, λάθος χρήση ή απρόσεκτη χρήση.
  • Όταν τα αποσπώμενα μέρη (π.χ. διακόπτες) χρησιμοποιούνται σε μπαλαντέζα ή πολύπριζο.
  • Όταν η συσκευή έχει ανοιχτεί ή επισκευαστεί από τρίτους.
  • Όταν το προϊόν δεν συνοδεύεται από την Απόδειξη Λιανικής Πώλησης.


  4. ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Η Technet Ελλάς ΙΚΕ διανέμει τα προϊόντα στην Ελληνική αγορά, μέσω εμπόρων οι οποίοι διαθέτουν φυσική παρουσία (εμπορικό κατάστημα) και έχουν την δυνατότητα επίδειξης αυτών. Τα προϊόντα, τα οποία διαθέτει στην Ελληνική αγορά η Technet Ελλάς ΙΚΕ, έχουν μοιραστεί σε κανάλια της αγοράς όπως: Φαρμακεία (μέσω μεταπωλητών), Ορθοπεδικά καταστήματα, Λευκά Είδη (μέσω μεταπωλητών), Τηλεπωλήσεις (μέσω μεταπωλητών), Ομορφιάς (μέσω μεταπωλητών) και επιχειρήσεις γενικού εμπορίου (συγκεκριμένο κωδικολόγιο). Ο Συνεργάτης είναι υπεύθυνος για την εκπαίδευση και ενημέρωση του πελάτη, για το κάθε προϊόν το οποίο διαθέτει.